طنین طنین ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

طنین بلا

تا تی دخملکم...

1391/12/1 1:40
نویسنده : مامان ندا
202 بازدید
اشتراک گذاری

 

 روز 28 بهمن ماه ساعت 7.15 عصر بلخره طنین رضایت به راه رفتن دادی و اونقدر سریع بود که من شوکه شدم چون تا اون موقع و اون ساعت اصلا دلت نمیخواست که دستت رو ول کنی و حتی امتحان کنی که میتونی یا نه و لی خیلی جالب بود و من حسابی ذوق کردم و قتی هم که بابا نوید اومد ( بهش نگفته بودم تا سوپرایز بشه ) در رو که باز کردم سریع رفتی که بری ددر و بابا نوید هم مثل من کلی ذوق کرد و کلی فشارت دادیم . شب رفتیم خونه مامان و بابای بابا نوید و شما تا ساعت 1.30 ،2 فقط راه میرفتی و میخوردی زمین و مامانی همش نگران بود که سرت به جایی نخوره ولی شما حسابی با بابایی بازی کردی و دنبال هم میرفتین. فرداش رفتیم خونه مامان و بابای من که اونجا هم دست کمی نداشتی و لی چون تعداد بیشتر بود همه مواظبت بودن و شما هم دنبال همگی میرفتی و خلاصه که خیلی خوشحال شدم تا قبل از یک سالگیت راه افتادی عشقم.

عکسهای پایین رو خونه مامانی گرفتم 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان روژِینا
1 اسفند 91 16:05
الهی قربونت بشم افرین بلا خانم
مامان ساجده
1 اسفند 91 23:18
مبارک باشه خانم به سلامتی طنین جونم راه افتاد
کارت دیگه درومد


مرسی خاله حسابی هم کارم در اومده .کارم از صبح شده دنبال طنین راه رفتن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طنین بلا می باشد