طنین طنین ، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره

طنین بلا

ماه رمضان امسال...

1393/5/3 16:20
نویسنده : مامان ندا
854 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم ... دختر ناز و خوشگلم...

ماه رمضان امسال خیلی گرم و سخت هست و برای همین ما خیلی بیرون از خونه نرفتیم و چون افطار ساعت 8.30 اینها بود فقط در حد شب نشینی خونه مامانی ها میرفتیم ولی از هفته دوم مهمونی ها شروع شد اول مامانی (20 تیر ماه)علویه مامان بزرگ اینها رو با دایی و خاله دعوت کرد ؛ شب خوبی بود جای همه خالی شما هم حسابی با امیر حسین بازی کردی و خوش گذروندی.

روز 22 تیر ماه هم زن عمو زهرا و متین این ها رو به همراه خانواده طاهره عمه و البته باران اینها رو دعوت کردن که اون روز هم خیلی خوب بود و خوش گذشت .خدا رو شکر شما بچه ها هم باهم خیلی کاری نداشتین و به بزرگتر ها هم حسابی خوش گذشت در ضمن او شب بازی فینال جام جهانی هم بود که نمیدونی همه با چه شور و هیجانی نگاه میکردن و بیشترشون هم طرفدار تیم المان بودند که در اخر هم المان تیم برنده جام جهانی شد.

و عکس ها...

 

و اقایون که بعدا جاشون تغییر کرد و رفتند سمت تلویزیون (البته دایی بهروز و شهروز توی عکس نیستند.)

 

و روز 24 تیر ماه مامانی عمه های بابا نوید رو برای افطار دعوت کرده بود که خاله مژده اینا و عمو مجتبی اینا و ما بچه ها همگی بودیم اون شب هم به شما کوچولو ها خیلی خوش گذشت کلی بدو بدو کردید و با تبلت بازی میکردید البته سحر جان زحمت کشید و پیشتون بود تا دعوا نکنید و سندش هم دست سحر هست ولی هنوز من ندارم خندونک تا ثبت کنم اینجا آرام

روز 26 تیر ماه مامانی علویه دوباره مهمون داشت و اینبار عمه های من بودند به همراه خانواده + دختر عمه بزرگم و پسرش که تازه بهمراه خانواده از المان اومدن . خیلی خوب بود ولی چون جمعیت زیادی بودند من و خاله و مهنوش حسابی مشغول بودیم و پذیرایی میکردیم و خیلی وقت نشد که عکس بندازیم اما صحنه های خوبی رو ثبت کردیم ...

طنین و صوفیا در حال نقاشی

و این عکس به همراه داریوش بامزه و دخترهای ناز

 و خاهشا به این عکس ها دقت کنید !!!!:))))

تو این عکس ها هرکدوم یه جور افتادن فقط تو عکس اخر مانیا رو ببینید

 

عسلکم مامان ندا بعد از تقریبا 16 سال یکی از دوستان دوران دبیرستان رو پیدا کردم البته بهتره بگم اون مارو پیدا کرد .من و خاله مهدیه و خاله نرگس با هم دوران دبیرستان رو هم کلاس بودیم بعد خاله نرگس اینا از پیش ما رفتن و دیگه ما ازش خبر نداشتیم تا اینکه خاله نرگس از دفتر تلفن قدیمی شماره ما رو پیدا کرد و دوستیمون باز هم ادامه پیدا کرد.

روز 1 مرداد ماه من خاله نرگس رو به همراه دوتا دختر گلش و خاله مهدیه و بردیا دعوت کردم تا دیداری تازه کنیم. خیلی خوب بود واقعا بعد از مدتها دیداری بود که همگی رو شوکه میکرد هم بزرگتر ها و هم شما وروجک ها رو البته طنین جونم شما از همه کوچکتر بودی و کمی هم اذیتشون میکردی اما در کل روز بسیار خوبی بود . چندتایی هم ازتون عکس انداختم به عنوان یادگاری.

از راست : مطهره خوشگل، بریای عزیز ، مبینا خانم و طنین بلای من:))

بعد از رفتن خاله اینا و جمع و جور کردن خونه اماده شدیم و رفتیم خونه مامان بزرگ برای افطار که اونجا همه دور هم جمع بودیم . خیلی خوش گذشت چند تایی هم عکس اونجا انداختیم که خیلی شبیه عکس هایی هست که من تو بچه گیم انداخته بودم .

این عکس رو من هم دارم با این فرق که سمت راست من هستم و وسط دایی محمود و سمت چپ دایی بهروز (یادش بخیر)

خدا رو شکر امسال ماه رمضان هم به خوبی شروع شد و با یه جشن دیگه به پایان رسید...

روز 7.05 عید فطر مصادف شد با نامزدی نوه عمه من . صبح بعد از بیدار شدن و تلفن کردن به چند جا و تبریک عید گفتن رفتیم خونه بابایی اینا برای تبریک و بعد اماده شدیم برای نامزدی . اول نامزدی طنین خواست بره روی جایگاه عروس که یک قطره شمع چکید روی دستش و کمی سوخت که تا اخر جشن بهانه ای شد برای گریه کردن که خدارو شکر بلاخره یادش رفت و تونستم چندتا عکس ازش بگیرم .

عید همه مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آقايون و خانوماي شيك پوش
7 شهریور 93 12:02
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد و به دوستانتان اطلاع دهيد : http://redheart.hamvar.ir
نی نی عکس
26 شهریور 93 20:36
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طنین بلا می باشد