طنین طنین ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

طنین بلا

لغات جدید

1391/10/29 17:10
نویسنده : مامان ندا
212 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم .... دختر خوشگلم ...

دیگه داری کم کم شروع میکنی به حرف زدن و من عاشق صدای نازتم مامانی..قلب وای وقتی بازبون بی زبونی بهم میفهمونی که چی میخوای و یا اشارت به چی هست اونقدر ذوق میکنم که میپرم و بغلت میکنم و فشارت میدم .. اخه میدونی خیلی ناز حرف میزنی عسلکم

 

خیلی ناز تعجبت رو نشون میدی و بامزه اشاره میکنی به چیزی که بهت میگن کو؟؟؟   

وقتی بخاری و یا شومینه رو میبینی سریع یه کلمه مثل جیز میگی یعنی که داغه!!

بخوای چایی بری و یا کسی بغلت کنه دستت رو باز میکنی و با انگشتای کوچولوت هی اشاره میکنی که بیا!

و اونقدر بامزه با گلهای فرش بازی میکنی که واقعا فکر میکنم تو هم مثل من به فرش علاقه مندی! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ساجده
30 دی 91 0:45
آفرین طنین جونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طنین بلا می باشد