طنین طنین ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

طنین بلا

عشق مامان مریض شده

1391/10/29 17:18
نویسنده : مامان ندا
246 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم ... عشقم ... تمام زندگیم 

این چند روزی که حال نداشتی من واقعا میتونم بگم که نفهمیدم غذا خوردم یا نه ؟ خوابیدم یا نه ؟ و اونقدر نگران تو بودم که 2 روزی هست که معده درد دارم .

تو هفته پیش من چند روزی حسابی مریض شدم و لی سعی کردم که زود خوب بشم و مدام خونه رو ضد عفونی میکردم ( با شلغم ) اما چند روز پیش یکم بیحال شدی و 2 شب پشت سر هم تب کردی شب اول خیلی بالا نبود ولی شب دوم من خیلی ترسیدم چون تبت روی 39 بود و هرکاری که کردم پایین نیومد البته طول کشید ولی من اصلا متوجه نبودم و بابا نوید هی میگفت تو بهتری اما من از نگرانی نمیتونستم بمونم خونه و خلاصه که ساعت 12.30 راه افتادیم به سمت خونه مامانی اینا و اون شب و شب بعدش اصلا نخوابیدی چون نمیتونستی از بینی نفس بکشی ناراحت بودی و البته شیر هم نمیخوردی و هر بار که شربت بهت میدادم بالا میاوردی و بعد هم گریه میکردی.

عسلم خدا رو شکر امروز صبح با هزار ترفند تونستم بینیت رو باز کنم و تونستی بلاخره شیر بخوری و راحت بخوابی ولی هنوز باید داروهات رو بهت بدم. خدایا هیچ بچه ای رو مریض نکن.........امین 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ساجده
30 دی 91 0:45
سلام ندا جون طنین الان بهتر شده دکتر بردیش؟



سلام ساجده جان
اره بهتره دکتر هم بردم اما نمیدونم چرا کامل خوب نمیشه ولی خدا رو شکر دیگه تب نکرد. وای نمیدونی چه حالی داشتم خودم ساجده.
بابای ارشیا
1 بهمن 91 19:07
سلام
انشالله که ناز عروس من هیچوقت مریض نشهاگه شیر خودتو بهش میدی کنجد + عسل رو تو برنامه غذاییت بمدت یک هفته اضافه کن . برای تقویت سیستم ایمنی طنین جون بسیار بسیار موثره
انشالله که همیشه خنده ها و شیرین کاری ها و سلامتی نازگل شادی بخش خونتون باشه


مرسی از راهنماییتون حتما انجام میدم
نرگس مامان باران
1 بهمن 91 20:03
اخه نازی
ایشالا دیگه مریض نشی طنین جونم


مرسی خاله جون . الهی باران هم زودتر خوب بشه و دیگه هیچ بچه ای مریض نباشه

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طنین بلا می باشد