طنین طنین ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

طنین بلا

چکاب 11 ماهگی عسلی

1391/10/20 23:43
نویسنده : مامان ندا
381 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدل من ... دختر خوشگل من ... ناز نازی من... این ماه دیرتر از همیشه بردمت دکتر چون روز چکاب ماهانت 15 روز جمعه بود و البته هوا هم خیلی الوده بود بخاطر همین دیرتر وقت گرفتم از دکتر . اما اصلا خوب نبودی این ماه یعنی نمیدونم شاید من خیلی بهت نرسیدم اما زیاد وزن نگرفته بودی و یکم هم دکتر منو دعوا کرد به خاطر اینکه سرکار خانم اصلا قطره هاتون رو نمیخورین. نه اینکه نخوام بهت بدم اما تا میبینی هنوز به دهنت نزدیک نشده  اوق میزنی و تا بحال چندین بار شده که اینکارو کردی منم به دکترت گفتم ولی باز هم منو دعوا کرد .

 

وزن :   10،400

قد :   75

دور سر : 45.7 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان روژینا
28 دی 91 14:16
وا ندا جون به این خوبیه وزن دخملمون چرا دعوات کرد؟ پس من چی بگم که عمرا وزن دخملم به 9 کیلو هم رسیده باشه



اخه عزیزم طنین همیشه کمتر از500 گرم نمیشد اما اینبار فقط 200 گرم بود و الان هم خیلی بد غذا شده و چیزی نمیخوره اینبار هم برم کلی دعوام میکنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طنین بلا می باشد