طنین طنین ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

طنین بلا

کار های جدید طنین خانم!!

1391/9/9 16:04
نویسنده : مامان ندا
229 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم ... دختر نازم... خانم بلاچه... 

نمیدونی چه کارهایی میکنی جدیدا. اول اینکه تقریبا داری خودت کار جارو برقی رو توی خونه انجام میدی و هرچیزی که میبینی چه قابل خوردن باشه چه نه یک راست میذاری توی دهنت و با چنان ملچ و ملوچی میخوری که دهن بیننده اب میوفته بطور مثال دیروز صبح تا من برات صبحانه امائه کنم داشتی برگ گلدون بیچاره رو میجویدی انگار که بهترین غذا تو دهنت بود اتیش پاره ی من.

یکی دیگه از کارهات اینه که میای تو اشپزخونه و دستگیره فر رو میگیری و خودت رو شل میکنی و ازش اویزون میشی و یا اینکه سرت رو به عقب میاری و به من نگاه میکنی و منه بیچاره هری دلم میریزه و برخلافه میلم توی اشپزخونه فرش انداختم که خدایی نکرده یه وقت نیوفتی زمین... بلاچه ی من.

جدیدا از خیلی چیزها میترسی مثل جارو برقی !! سشوار؟! لباسشویی؟؟؟ و حتی بادکنک اخه مگه اینها ترس داره دختر؟!

 وبهترین کاری که انجام میدی اینه که امروز برای اولین بار و بطور کاملا مستقل ایستادی که من کلی ذوق کردم و چنان ماچ محکمی ازت کردم که گریه ات دراومد... و اونقدر حواسم به کارت بود که یادم رفت ازت فیلم بگیرم ولی دفعه بعد حتما اینکار رو میکنم تا یادمون بمونه...  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان باران
9 آذر 91 17:25
نازی دختر قشنگ با کارهای قشنگت البته مامان نی نی ،حالا کار خوباش مونده صبر کن
راستی دختر کوچولوی من تو یه مسابقه شرکت کرده خوشحال میشم اگه بهش رای بدی!



حتما به باران جونی رای میدم


مامان ساجده
9 آذر 91 18:22



مرسی ساجده جان راستی عکس های متین خیلی قشنگ شده از طرف من ببیوسش
پیربابای ارشیا
10 آذر 91 20:05
طنین عشقتان همواره پرنوا باشد . ناز دختری دارین خدا حفظش کنه انشالله .الهی این بلبل باغ زندگی براتون سفیر دلخوشی و شادمانی باشه


وای ممنون از متن زیباتون منم هم امیدوارم که پسر کاکل زری شماهم براتون خوشی به همراه داشته باشه
مامان ساجده
12 آذر 91 15:24
سلام عزیزم متین تو مسابقه نی نی های فشن شرکت کرده اگر به این ادرس برید و بهش رای بدید ممنون میشم با تشکر کد عکس 0026 در ضمن ميتونيد به متين دو بار راي بديد http://ninimod.niniweblog.com/
مامان کوثری
12 آذر 91 16:30
سلام عزیزم عکس های دخمل نازتون رو تو مسابقه شرکت دادم کدش 0028 ممنونم راستی تبلیغ کنید


ممنون عزیزم


مامان درسا
15 آذر 91 13:52
سلام عزیزم به طنین جون رای دادم.انشاالله برنده شه.به وبلاگ ما هم سر بزن


سلام ممنون که به طنین رای دادی حتما میایم پیشتون؛ درسا جون رو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طنین بلا می باشد