طنین طنین ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

طنین بلا

تولد تولد.... هورااااااا

1391/9/8 20:46
نویسنده : مامان ندا
289 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ... سلام 

جای همگی خالی 18 ابان خانواده گی به تولد باران خانمی دعوت شدیم که خیلی خوب بود و خوش گذشت هر چند که من خیلی دختر خوبی نبود اما سعی کردم که باشم البته اذیت نمیکردم فقط از صدای اهنگ و در کمال تعجب بادکنک میترسیدم (خوب اخه من نی نی هستم هنوز این چیزا رو ندیدم که؟؟؟؟؟تعجب) اگه مامانی نبود حتما مامان ندا کلی خسته میشد از بس که مثل کوالا بهش چسبیده بودمنیشخند، ولی واقعا خوب بود یه دورهمی که خیلی بهمون مزه داد. پایین چند تا عکس از اون شب خوب براتون میزارم.

من حاضرم اونوقت اونها فقط میگن که حاضریم. بابا دیر شد تولد!!!! 

 

اینم چند تا عکس که با آرمان خان (نوه عمو مهدی) گرفتم.

 

 

و عکس هایی که با متین خان خان انداختم (فقط به تصاویر متین دقت کنید!!!؟)

خوب دقت کردین؟؟؟ یعنی من کلی سعی کردم که اون شب یک عکس خوب از این بچه ها بگیرم نشد که نشد نمونه اش هم متین و طنینابله

وقتی تقریبا تعداد بیشتری از مهمان ها رفتند و باران و طنین با خیال راحت مشغول بازی کردن بودند به طور اتفاقی جلوی اتاق به هم رسیدند و جالب اینکه بعد اینکه کمی به هم زل زدند هر کدام به راه خود ادامه دادند و انگار که نه انگار!!!!!!! 

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ساجده
22 آبان 91 10:54
عزیزم ما از متین وروجک نتونستیم دو تا عکس درست و حسابی بندازیم البته قشنگیش به همینه طنین وروجک و
خاله مژده
22 آبان 91 16:24
ایشالا به زودی تولد خود طنین خانوم بلا رو جشن بگیری مامان ندای با ذوق


مرسی خاله مژده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طنین بلا می باشد