طنین طنین ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

طنین بلا

طنین و وبلاگش!!

1391/8/30 1:58
نویسنده : مامان ندا
199 بازدید
اشتراک گذاری

امشب که داشتم روی وبلاگت کار میکردم همش میخواستی از میز بیای بالا و من هم که تقریبا کارم تموم شده بود گذاشتمت رو میز و تو چنان به مونیتور نگاه کردی و سریع موس رو گرفتی که من منتظر بودم الان به "مدیریت مطالب قبلی" میری و مطلبی رو مینویسی، این هم چند تا عکس از این لحظات

 

بزار ببینم مامانم راجع به من چی نوشته؟؟؟ 

مامان اینا چیه راجع به من نوشتی؟!!!

بزار الان خودم درستش میکنم... حالا شدنیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

دخمـــــلی
30 آبان 91 2:13
هزار ماشاا.......
دختر نگو بلا بگو...............


مرسی عزیزم دختر شما هم خیلی نازه.
باران قلنبه
30 آبان 91 15:54
نازی طنین خوشگله چه این لباس بهش میاد مثل ماه شدی


ساعت 12.30 بود وروجک خوابش نمیومد. مرسی خاله اما دیگه داره براش کوچیک میشه
سهیلا مامان ارتا
3 آذر 91 0:20
ماشالله چه شیطونیه این خوشگل خانوم خدا حفظش کنه عسلک رو


مرسی که به ما سرزدین ، کوچولوهای نازی دارین تولدشون هم مبارک باشه . الهی 100 سالگیشون
هیراد و عمه لیلاش
6 آذر 91 23:10
عکسای طنین جون مثل همیشه ناز و خوشگلن
خاله جون ممنون میشم به سایت دنیای نفیس برید و به من رای بدید شماره 25 هیراد جون


حتما عمه لیلا جون و مرسی که سر زدین به وبلاگ ما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طنین بلا می باشد