طنین طنین ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

طنین بلا

16 ماهگیت مبارک

1392/4/16 14:58
نویسنده : مامان ندا
212 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم... خانم نازو خوشگلم...

باز هم یک ماه دیگه بزرگتر شدی و خانم تر و البته شیطونتر .

عسلکم 16 تیر ماه وقت چکاپ 16 ماهگیت بود که خدا رو شکر همه چیز خوب ود و هیچ مشکلی وجود نداشت و نتیجه اون همه اصرار کردن به خوردن غذا های مقوی جواب داد و شما به وزن 11 کیلو رسیدی و قدت هم 3 سانت بلندتر شده بود و البته دور سرت هم 1 سانت بیشتر خلاصه که همه چیز خوب بود و من خودم از دکتر خواهش کردم که برات ازمایش بنویسه تا خیالم راحت تر بشه .

عشقم داری هر روز نازتر و بامزه تر میشی و اداهات هم لبخند رو رو لب همه میاره مخصوصا رقصی که میکنی نمیدونی من چه کیفی میکنم از دیدنت دوستت دارم با تمام وجودم. 

 وزن : 11 کیلو گرم

قد : 83 سانتی متر

دور سر : 47.5 سانتی متر 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

گلها
19 تیر 92 15:11
عرقیات باغ گلهای شیراز ارسال رایگان به سراسر کشور------ قیمت بسیار مناسب حتی شده 1 لیتر را با ارسال رایگان امتحان کنید و مشتری دائم باشید مرکز توزیع بهترین و مرغوبترین شربت آلات و عرقیات معطر و دارویی و آبلیمو و آبغوره و سرکه شیراز 5 گیاه لاغری- 7 گیاه قند خون- 7 گیاه هاضمه- 6 گیاه تعادل- 6 گیاه کبد بسیار جواب داده که مخصوص باغ گلها است که تحت نظر متخصص تغذیه تهیه می شه. همچنین شربت آلات دست ساز مخصوص فصل تابستان به لیمو- بهار نارنج- نعناع- سکنجبین-گل سرخ و تمام عرقیات ارسال سفارشات به صورت تلفن به تمام نقاط (کشور) با پیک رایگان 09174444261 یا تماس یا sms یا ایمیل به golhaboiled@yahoo.com عزیزم اگه خواستی بگو تا لیست قیمت و خواص دارویی عرقیات رو برات بفرستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طنین بلا می باشد