طنین طنین ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

طنین بلا

میدونین گوش پاک کن چه مزه ای هست؟؟؟؟

1391/11/17 1:22
نویسنده : مامان ندا
466 بازدید
اشتراک گذاری

میدونین گوش پاک کن چه مزه ای داره ؟؟؟                          خوب از من بپرسین دیگه !!تا بهتون بگم .خنده

از اونجایی من کمی کنجکاوم چشمکو هر چیزی رو که مامانم یا بابام بردارن منم دوست دارم بهش دست بزنم و گاهی وقت ها هم مزه کنم سبز، که شاید خوش مزه باشه!!  گوش پاک کن هم از اون وسایل هاس.

اخه هر وقت مامان یا بابا از حمام میان اینو برمیدارن و حتی منم تا از حموم در میام و لباس میپوشم سریع اینو میارن خوب منم که فضووووول نمیتونم دست نزنم.

یکبار که مامانی مشغول کارهاش بود و بابا نوید هم نبود رفتم سراغش و به زور درش رو باز کردم و چند تاش افتاد بیرون هر کار کردم نشد که بزارم سرجاش و اینجا بود که مامان ندا سر رسید و منم سریع گذاشتمش دهنم ولی اصلا خوشم نیومد یه جوری بود اصلا مزه نداشت و مامان ندا هم سریع ازم گرفت و گفت که این ها اه اه هستن و نباید خوردشون. این بود تجربه خوردن گوش پاک کن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طنین بلا می باشد