طنین طنین ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

طنین بلا

بیدار باش خانم کوچلو

1391/11/16 19:13
نویسنده : مامان ندا
203 بازدید
اشتراک گذاری

من واقعا از این همه انرژی که شما نی نی های کوچلو دارین در عجبم سوال اخه بابا جون بچه خوب اول شب میخوابه و بهتره که برای ارامش پدر و مادرش تا ساعت 9.30 ، 10 صبح هم بیدار نشه نیشخند ( این قسمت شوخی بود) ولی شما ها کاملا برعکسین اخر شب میخوابین و اول صبح بیدار میشین و انگار که نه انگار ... نه خستگی دارین ... نه خوابتون میاد و یا حتی نمیخواین یک ثانیه بیشتر تو جاتون بمونین.

ماجرای ما هم همینه خونه مامانی اینا بودیم و شما تا ساعت 2.30 بیدار بودی و من بیچاره داشتم تلو تلو میخوردم از بس که خوابم میومد و همه خوابیده بودن به جز ما که احیا گرفته بودیم و من کم کم داشتم عصبانی میشم از دستت که شما سرت رو انداختی و رفتی تو اشپزخونه مامانی من به دنبالت اومدم که این صحنه ها رو دیدم و نمیدونستم بخندم و یا گریه کنم شما یکراست رفته بودی سراغ چاه ...

 

اینم از ساعت اگه باور نمی کنین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مژده
16 بهمن 91 23:24
ای واااااااااای ندا بگییییییییییر اون در چاهو ازش.... آخه بچه تو به در چاه آشپزخونه چیکار داری من نمیدونم؟ ولی در کل عاشق این انرژیتم من


بخدا خاله مژده من دیگه حریف نمیشم از بس که روش زیاده این دختر ناز من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طنین بلا می باشد