طنین طنین ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

طنین بلا

حسودی حسودی......

1391/9/29 0:49
نویسنده : مامان ندا
238 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

وای طنین ..................از دست تو که حسابی ابرومونو بردی دخترک حسود بابا دوست من!!!!

امشب رفتیم تا بابا نوید برای اولین بار هستی ( نی نی عمو وحید ) رو ببینه که نمیدونی وقتی بابا نوید هستی رو بغل کرد که البته همه تعجب کرده بودن چون بابا نوید نی نی کوچولو هارو بغل نمیکنه اصلا؟؟؟!!!سوال   اما اینبار خودش خواست فکر کنم خون برادر زاده رنگینتر از بقیه هست:)))

 خلاصه که داشتی خودت رو از روی مبل می انداختی تا بری پیش بابا نوید تا بغلت کنه. من اصلا ازت توقع نداشتم دختر نازم اخه اون خیلی کوچولوه و البته فکر نمیکردم که شما اصلا معنی حسودی رو بدونی ؟؟؟؟؟ هنوزم باورم نمیشه!!!

تا اخر شب نذاشتی کسی به دل سیر با هستی بازی کنه حتی مامانی و بابایی هم نمیتونستن بغلش کنن وای به حال ما که شما جوجو ها بزرگ بشین اون موقع چیکار میکنین با هم ؟؟؟ البته عکس العملهای بامزه ای هم از خودت در میاوردی مثلا با تعجب نگاه میکردی وقتی شیر میخورد و یا تکون میخورد با خنده به زن عمو آزاده نگاه میکردی و یا به من . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ساجده
30 آذر 91 10:00
ای جونم بهش نگو حسود چون باباشو خیلی دوست داره یه همچین عکس العملی از خودش نشون داده یه کم بزگتر شه خوب میشه


اره واقعا میگن دختر ها بابایی هستن راست میگن
هیراد و عمه لیلاش
30 آذر 91 23:59
عمرتون ۱۰۰ شب یلدا
دلتون قد یه دریا
توی این شب های سرما
یادتون همیشه با ما

یلدا بر شما مبارک




مرسی لیلا جون یلدای شما هم مبارک
پیربابای آیهان
2 دی 91 2:10
طنین جون اومدم مامانیت رو دعوا کنم
ببینم چرا این همه به این ناز دختر گیسو کمند خوشمل گیر میدین؟؟؟
عروس خودمه ازش دفاع می کنم دیگه
خداوند براتون حفظش کنه . ولی تو رو بخدا اون دعاهایی رو که تو وب ارشیا آدرس دادم براش بگیرید .
یلداتونم مبارک ها ........


چشم چشم چرا دعوا میکنین من عاشق ارشیا و ایهان هستم خیلی نازن ماشاالله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طنین بلا می باشد