طنین طنین ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

طنین بلا

تقویم تاریخ...

1391/9/27 12:02
نویسنده : مامان ندا
163 بازدید
اشتراک گذاری

خبر ............................. خبر

 

 5 سال پیش در چنین روزی در ساعت 5 بعد از ظهر روز 3 شنبه ، وصلتی بین دو خانواده در گرفت که باجمله  (( با اجازه بزرگتر ها بععععله) شروع شد. این جمله دو خانواده طباطبایی و بیک آبادی رو با هم فامیل کرد و نقش اولهای این سناریو کسی نبود جزء ( ندا & نوید)

همسر عزیزم ، روزی که با تو آشنا شدم بهترین روز ، و روزی که برای همیشه ما به عقد هم درامدیم زیباترین روز و البته روزی که این فرشته زیبا رو به من هدیه کردی شادترین روز زندیگم بوده و هست . 

سالگرد عقدمون مبارک نوید عزیز 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان بابای الیسا
27 آذر 91 23:05
عزیزم مبارک باشه امیدوارم همیشه خوشبخت کنار هم زندگی کنید


مرسی عزیزم شما هم همینطور
مژده
28 آذر 91 0:05
مبارک باشه مامان ندا و بابا نوید.....


مرسی مژده جون
مامان درسا
28 آذر 91 1:38
سلام عزیزم درسا در سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده.اگه میشه لطف کنید به وبلاگش بیاین وبه اون آدرس برید وبهش امتیاز بدین.ممنون
مامان ساجده
28 آذر 91 17:26
سالگرد عقدتون مبارک عزیزم


مرسی مرسی
سمیرا،مامان آریامهر
2 دی 91 20:56
مبارک باشه ایشالله ندا جون
هروقت اومدی و آنلاین شدی برام پیام بذار تا بیشتر باهم آشنا بشیم عزیزم


مرسی سمیرا جون از لطفت من معمولا وقتی طنین خواب باشه انلاین هستم معمولا ساعت 1.30 2 به بعد هستم منم خوشحال میشم باهم اشنا بشیم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طنین بلا می باشد