طنین طنین ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

طنین بلا

اغاز ماه نهم مبارک.

1391/8/22 0:29
نویسنده : مامان ندا
293 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

عسلکم امروز ماه هشتم رو بسلامت تموم کردی و وارد ماه نهم زندگی شدی مبارکت باشه الهی همیشه سالم و سرحال باشی.

 امروز که با بابا نوید رفتیم مطب اصلا حوصله نداشتی و حسابی خوابت میومد اول که بچه ها رو دیدی یکم بهتر شدی ولی بعد از چند لحظه دوباره شروع کردی و من مجبور شدم تا نوبتمون بشه ببرمت تو ماشین تا شیر بخوری و یه چرت کوچولو بزنی اخه مطب هم خیلی شلوغ بود. وقتی که رفتیم پیش دکتر مهربونت تو هم اروم شدی و احساس کردی که اشناس و یه لبخند کوچولویی زدی. خدا رو شکر همه چی خوب و رشد شما هم کامل بود و من از این بابت خیلی خوشحالمهورا 

 

 

وزن  : 9600

قد :  73

دور سر : 44

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هیراد و عمه لیلاش
16 آبان 91 9:53
ندا جون سلام دوست ساجده جون هستم ساختمان سامان دخمل خیلی نازنازی داری عزیزمخدا حفظش کنه تو وب پسملیمون لینکت کردم خوشحال میشم به ما سر بزنی و با پسملیمون هم دوست بشید


سلام عزیزم
خوشحال میشم با هم اشنا بشیم مرسی که لینک کردین ما رو
مامان ساجده
16 آبان 91 14:57
عزیزم نه ماهگیت مبارک ماشاالله داری برای خودت خانمی میشی تپلی خانم
مامان بابای الیسا
16 آبان 91 18:01
سلام عزیزم نهمین ماهگردت مبارک سلام مامانی مرسی از حظور گرمتون . حتما منم با افتخار لینکتون میکنم عزیزمدخملی نازتونو از طرف من ببوسیدش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طنین بلا می باشد