طنین طنین ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

طنین بلا

دندون!!!!

1391/8/20 12:52
نویسنده : مامان ندا
163 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 نمیدونم سوم یا چهارم آبان ماه بود که وقتی داشتم باهات بازی میکردم و شما هم ریسه میرفتی از خنده ، یهو دیدم دندونها بالا چهار تایی دارن سر میزنن (عزیز دلم اونقدر صبوری که اصلا من متوجه نمیشم که کی دندون در میاری) اون از دندونای پایین که تو اون شرایط در اوردی و این هم از بالایی ها عسلکم اونقدر دوست دارم که حاضرم برات بمیرم خوشگلم انشالله همشه سالم و با نشاط باشی...

                                                                                          

                                                                                                                   امین 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

باران قلنبه
13 آبان 91 11:58
طنین جونم وآقا نوید عید تون مبارک


مرسی نرگس جون دلم میخواست میدیدمتون اما به زودی میبینیم همدیگرو
مامانی
14 آبان 91 7:41
ای جان مرواریدت مبارک خاله

سلام عزیزم – بروزم من و طه پسرم منتطرتونیم


خاله ما تند تند به شما سر میزنیم چون دلمون براتون تنگ میشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طنین بلا می باشد