طنین طنین ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

طنین بلا

یک هفته گذشته

1392/11/7 23:24
نویسنده : مامان ندا
238 بازدید
اشتراک گذاری

از روز شنبه 21 دی ماه پروسه عظیم جدا کردن طنین نازم از شیر رو شروع کردم .فرشته شب اول خیلی اذیت شدی هم تو و هم من و بابا نوید اخه طنین کلا دختر خوش خوابی هستی و اون شب گریهخوابت میامد اما نمیتونستی بخوابی خوابو بلاخره ساعت 3.5 صبح از خستگی خوابت برد، روزهای دیگه تقریبا متوجه شده بودی که دیگه نمیتونی شیر بخوری ولی با من حسابی لج بودی و اصلا دوست نداشتی بیای پیشمعصبانی. ولی دختر خوبم مثل همیشه خیلی زود به وضعیت جدید عادت کردی و هراز گاهی فقط بهونه میگیری . قلبببخشید عزیزم اما این کاریه که همه مامان ها باید انجام بدن.

روز چهارشنبه 25 دی ماه رفتیم خونه پژمان عزیز و همسرش صفورا جون برای دیدن الهه که تازه به دنیا اومده. تقریبا تمام خانمهای فامیل جمع بودن خیلی خوش گذشت کلی نی نی اونجا بود و البته همگی هم دختر و دختر های خوب؛ مانیا دختر زیبا جون خیلی با نمک هست و به دل میشینه و البته الهه کوچولو هم خیلی خانم بود و البته از همه بهتر و خانم تر طنین و باران بودن .

روز جمعه 27 دی ماه قرار گذاشتیم با تمام خانواده بابا نوید بریم زیارت اهل قبور که ساعت 8.5 صبح همگی اونجا بودیم بعد از خواندن فاتحه برای رفته گان قرار بود که من و بابا نوید به همراه شما بریم به منطقه ای به نام صالح اباد تا برای شما خرید کنیم که بعد از پرس و جو فهمیدیم که متاسفانه اونجا تعطیل هست پس بنا براین برگشتیم به سمت خونه مامانی اینا ولی قبلش شما رو بردیم پارک تا کمی هم تفریح داشته باشیم.

 

 

اینم یه نی نی با مزه که زود با شما دوست شد

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پرنيان
8 بهمن 92 8:09
الهي بگردم براش که ديگه جي جي نميخوله !!!!!پرنيان هم يه چند روزي بد قلقلي کرد براي از شير گرفتن ولي خيلي اذيتم نکرد. بزرگ شدنت مبارک طنين جون مرسی لیدا جون .امیدوارم برای از پوشک گرفتن هم اذیت نکنن ما رو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طنین بلا می باشد