طنین طنین ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

طنین بلا

نمایشگاه کودک

1392/11/7 23:25
نویسنده : مامان ندا
287 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم ... قشنگم... دختر نازنینم

نمیدونم چرا چند وقتی هست که اصلا وقت نمیکنم که بیام و وبلاگت رو بروز کنم کار خاصی هم ندارم جز سرو کله زدن با شما که البته خودش کار بسیار سختی هست. ولی سعیم رو میکنم که زود به زود بیام و اپ کنم.

تو هفته ای که گذشت تو پارک گفتگو نمایشگاهی برگذار شد که مخصوص کودکان بود و من به همراه خاله پگاه شما رو بردیم اونجا تا هم با بچه ها بازی کنی و هم ما از نمایشگاه دیدن کنیم .

شما عاشق گربه هستی و همش دوست داری بهشون غذا بدی و صداشون کنی و از شانس خوبت توی پارک و در مسیر نمیایشگاه حسابی گربه دیدی طوری که بهشون میگفتی برو لالا کن بعد بیا اخه زیاد بودن و خسته شده بودی و یا اینکه پیشی برو به به بخور بیا... وقتی وارد سالن نمایشگاه شدیم یک اقایی لباس پنگول گربه محبوب بچه ها رو پوشیده بود که یهو چشمت افتاد بهش و چنان وحشتی کردی که خدا میدونه و ما سریع از محل متواری شدیم . در کل نمایشگاه جالبی بود و برای شما که عاشق نقاشی هستی خیلی لذت بخش بود اخه همه جا نشستی و یه نقاشی کشیدی و چند تایی هم جایزه گرفتی و جالبتر این بود که برای اولین بار و به اصرار خودت صورتت رو نقاشی کردن و بامزه اینکه تا بهت میگفتم وای چه بامزه خودت براشون توضیح میدادی که چشمات رو ببینن و یا لبات رو نشون میدادی که از قلم نیوفته . و حالا چندتایی عکس از بازدیدمون برات میذارم.

 

لحظه ورود عسلک من

 

 

 

من و طنین عزیزم کنار یه تخم مرغ دیگه

 

 

هر کجا که میز نقاشی بود سریع میرفتی و مشغول میشدی

 

 

طنین مشغول شطرنج بازی کردن

طنین و ابرنگ

 

 

و عکس اخر

 

 

 

عزیز دلم امیدوارم همیشه لب هات بخندند

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طنین بلا می باشد