طنین طنین ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

طنین بلا

دخترکم مریض شده!!!

1392/7/9 17:16
نویسنده : مامان ندا
286 بازدید
اشتراک گذاری

عسلکم... دخترکم... نازکم....

این ماه که برای چکاپ بردمت دکتر ، چون وزن نگرفته بودی اقای دکتر برات ازمایش ادرار نوشت . قبلا شنیده بودم که خیلی مشکله کلافهاما اینبار امتحان کردم و بار 4 موفق شدم که بلاخره ازمایش رو بگیرم که دقیقا مصادف شد با مریضی خانم خانما...ناراحت

شب قبلش خوب بودی و فقط کمی ابریزش نگرانبینی داشتی البته تو مسافرت هم کمی ابریزش داشتی اما زود خوب شدی ولی اینبار خیلی شدید تر بود و شب همراه با سرفه بود که اون شب من و طنین نازم تا صبح بیدار بودیم اخه نمیتونستی بخوابی نمیدونم از بدن درد بود یا چیز دیگه که صبح با بابا نوید بردیم ازمایش رو بدیم ازمایشگاه و شما رو ببریم دکتر که خوابت برد و برگشتیم خونه تا کمی استراحت کنی و روز بعد بردمت دکتر که گفت گلوت التهاب داره و کلی شربت بهت داد که خدا رو شکر با خوردن اونها خیلی بهتر شدی البته عزیزم هم من مریض شدم و هم بابا نوید که بنده خدا بابا نوید خیلی شدیدتر از ما مریض شده امیدوارم زودتر خوب بشیم همگیمون..... امین  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نرگس مامان باران
9 مهر 92 17:28
آخی الهی
ایشالا زودتر خوب بشین


مرسی دیگه خسته شدم اونقدر که غذاهای سادهدرست کردم
مامان روژینا
16 مهر 92 1:28
اخی جانم چرا ؟ ایشاا... زودتر خوب بشین وای که مریضی خیلی سخته و کلافه کننده
دخمل نازمون و ببووووووووس ایشاا... هیچوقت مریض نشه


مرسی خاله جون روز روژینا جونم هم مبارک باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طنین بلا می باشد