طنین طنین ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

طنین بلا

نیمه شعبان

1392/4/8 1:33
نویسنده : مامان ندا
287 بازدید
اشتراک گذاری

عسلکم امسال نیمه شعبان به ما خیلی خوش گذشت چون با تمام خانواده من به جز دایی جلال اینا رفتیم پیک نیک ...

صبح ساعت 8.30 از خونه در اومدیم و به سمت جاده چالوس حرکت کردیم اول جاده بودیم که مامانی زنگ زد و گفت برنامه مون عوض شده و میریم به سمت کردان اونجا توی یه باغ خانوادگی مستقر شدیم و بماند که تو راه کلی بهمون شیرینی و شربت دادن و شما هم حسابی استقبال کردی از این حرکت و تو بغل احمد بابایی نشسته بودی و شیرینی و شربت میخوردی خلاصه که جامون خیلی عالی بود یعنی فاصله ما با رودخونه تقریبا 10 قدم بود و هوا بسیار عالی و لذت بخش بود و چون جمعیتمون هم زیاد بود حسابی بهمون خوش گذشت تا قبل از نهار یکم رفتیم پیاده روی توی جنگل ها و باغهای اطراف که دعوامون هم کردن که چرا اومدین تو باغ شخصی  ما هم زودی اومدیم بیرون.

بعد از نهار بزرگتر ها به همراه شما یه چرتی زدن و ما جوونها هم حسابی عکس انداختیم و همدیگرو خیس کردیم حتی کار به جایی رسید که به همسایه هامون هم رحم نکردیم البته خود اونها هم همراه ما شدن و حسابی به همه خوش گذشت سروش تنها کسی بود که خیس نشده بود و بدجنس رفته بود بالای سر مامان بزرگ ایستاده بود و نمیشد که خیسش کرد اما بابا نوید که سرش برای این کارها درد میکنه به همراه دایی شهروز و محمد پسر دایی محمود بلاخره تونستن سروش رو هم خیس کنن و دوباره همگی شروع کردن به خیس کردن همدیگه خیلی خوب بود بعد از این خیس شدنها بعد ازظهر که کم کم افتاب هم داشت میرفت و همگی خیس و سرد یه اش داغ که روی ذغال پخته شده بود حسابی میچسبید که جای همه خالی ما نوش جان کردیم و کمی هم به در و همسایه ها دادیم .

ولی طنین شما برعکس همیشه خیلی تو اب نرفتی و فقط چسبیده بودی به من و از بغل من فقط بغل احمد بابایی میرفتی نمیدونم چرا اینجوری شدی ولی در کل دختر خیلی خوبی بودی و اصلا اذیتم نکردی  عزیزم. 

از راست: دایی بهروز ،مانا جون، صدف عزیزم،مهنوش جون، و دایی شهروز  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

قالبـهای کودکانه کودک من با عکس کودک شمــا
8 تیر 92 1:44
سلام دوســـت جونا شما رو با افتخار به دیدن آلبــوم کلبه نـــی نی ها دعوت میکنم... قالبهای جدیدی اضافه شدن که دیدن اونها براتون خالی از لطف نیست اگر عکسهای با مزه و بیاد ماندنی و زیبایی از کوچولوتون دارید میتونید زیبا ترین کلبه رو برای وبلاگش طراحی کنید... مادام منتظر حضور مهربونتونه
پويا كوچولو
11 تیر 92 22:44
ندا جون حرف نداری
عزیز نیستی ... کم پیدایی؟
اومدی حتما بهمون سر بزن


مرسی از این همه لطف
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طنین بلا می باشد