طنین طنین ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

طنین بلا

شیرین زبونی خانم خانما

1392/2/31 0:20
نویسنده : مامان ندا
275 بازدید
اشتراک گذاری

عسلکم دیگه حسابی داری شیرین زبون میشی و میتونی هر چیزی که تو ذهن کوچولوت میگذره رو بفهمونی و با اطرافیانت ارتباط برقرار کنی . وقتی مشغول بازی کردن هستی برای خودت شعر میخونی نمیدونم کدوم یکی از شعرهایی رو که برایت میخونم رو دوست داری و با خودت زمزمه میکنی وقتی من رو میبینی یا یه لبخند قشنگ بهم میزنی و یا اینکه سریع میای بغلم میکنی و لپت رو میاری جلو تا من بوست کنم و نمیدونی که این بوس شیرینترین بوسه تو دنیاس.ماچماچماچماچ

هر کس بهت میگه بگو ندا سریع میگی مامامی یعنی مامانی

اگر بگن بگو نوید میگی بابا بی یعنی بابایی

به خاله پگاه میگی بِ دا

بهروز رو بی رو صدا میکنی

یه وقت هایی بابا نوید رو بابا بَبید صدا میکنی

اگر تو خونه جایی گیر منی و یا کارو بخوای انجام بدی و نتونی باز هم منو نِ دا صدا میزنی

اگر خیلی خوشحال باشی بغلمیدویی میای و لپ های منو میگشی و نمیدونی قیافت رو چه شکلی میکنی که من مجبور میشم محکم فشارت بدم ماچت کنم

تا چیز بدی مثل سطل زباله رو میبینی سریع میگی اه اهسبز

ولی یه وقتهای که بخوای شیطونی کنی شصت پات رو میکنی دهنت و بلند میگی به بهزبان

تاپ تاپ عباسی رو برای خودت میخونی اما خیلی سخته نوشتنش ولی برای ضبط کردم که بزرگ شدی بشنوی صدای نازت رو ولی اولش اینطوری شروع میشه تا تا اباتی...

عینک رو میگی اینَ

عزیزم من هر روز بیشتر عاشقت میشم و بیشتر خدا رو برای داشتنت شکر میکنم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پويا كوچولو
30 اردیبهشت 92 8:16
سلام طنين جان حالت خوبه خوشمل خانمي؟ مباركه تصنيف قشنگ زندگي با زبان كودكانه واژه هاي جديد و شيرين زبونياتو ميگم خدا حفظت كنه خان خانما
سمانه مامان ستایش
19 شهریور 92 16:22
سلام.مرسی که بهمون سر زدید
من و ستایش جون خوشحال میشیم از پیدا کردن دوستای جدید و چه خوب که دوستای جدیدمون شما و طنین جون باشید
منم لینکتون کردم.امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم


حتما همینطوره سمانه جون ممنون از اینکه وقت گذاشتین
مامان روژینا
4 مهر 92 16:11
وااااااااااای ندا جون هزا ماشاا... دخملمون داره خانمی می شه ها راستی مامامی چرا اینقدر تنبلی تند تند اپ کن از من یاد بگیر


چشم عزیزم اما من مسافرت بودم تازه اومدم. اره والا خانم شدن حسابی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طنین بلا می باشد