طنین طنین ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

طنین بلا

رنگین کمان

1392/2/21 14:04
نویسنده : مامان ندا
365 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه عصر حسابی حوصله مون سر رفته بود. به بابا نوید گفتیم بریم یه چرخی بزنیم تا حالمون خوب بشه که از شانس ما بارون شروع کرد به باریدن اما چون ما دیگه حاضر شده بودیم تصمیم گرفتیم با ماشین بریم بیرون بعد کلی چرخیدن و ذوق کردن تو از دیدن بارون رفتیم سمت خونه عمو مجتبی اینا که با یه صحنه خیلی زیبا روبه رو شدیم و اون چیزی نبود جز رنگین کمون زیبا که کاملا قوسش رو میشد دید و نمیدونی که من چقدر خوشحال شدم چون خیلی وقت بود که دیگه بعد از بارون رنگین کمونی دیده نمیشد از بس هوا کثیف بود . ما سریع پیاده شدیم و حسابی عکس انداختیم ازش که برات میذارم تا بزرگ شدی ببینی چقدر قشنگ بود عزیزم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان روژینا
17 خرداد 92 23:27
الهی من فداااااااااااااااااای این شیرین زبونیات بشم هزار ماشاا...که اینقدر بزرگ شی عزیزززززززززززززززم

ندا جون چند وقت پیش بچه های نی نی سایت با نی نی های اسفندیشون توی پارک بانوان دور هم جمع شدن

من نتونستم برم قراره دوباره بازم همونجا قرار بزارن حتما بهت خبر میدم تو هم بیای این طنین خوشگله رو از نزدیک بچلونم

حسابی از طرف من ماچش کـــــــــــــن




عزیزم پس خبر از دختر نازت نداری که چه بزرگ شده .حتما خبرم کن خیلی خوشحال میشم دوباره و اینبار به عنوان دوست ببینمت.


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طنین بلا می باشد