طنین طنین ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

طنین بلا

حرف زدن خانم خانما!!!

1392/2/11 1:20
نویسنده : مامان ندا
326 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم ...دختر ناز و خوشگلم ... نمیدونی چه بلایی شدی ، اصلا نمیذاری من به کارام برسم و توقع داری که همیشه باهات بازی کنم و بهت توجه کنم.! اخه دخترکم مامانی هم کار داره باید برای بابایی شام درست کنم و خونه رو تمیز کنم امان و امان از دست شما نی نی های وروجک... اما بازم عاشقتم.

خانم خانما دیگه داری برای خودت حسابی بزرگ میشی و حرفها و کلمات جدید رو زود تکرار میکنی و یاد میگیری.

 بگی وقتی که عکسات رو رو دیوار میبینی سریع میگی نَ نین

اسم نی نی عمو وحید رو میگی ااااا تی  

برای هواپیما یه اسم جدید گذاشتی    هَ وا هو 

وقتی چیزی رو بخوای میگی بِیا بِیا

زنگ در خونه رو که میزنن میدویی میگی کیهَ

چیزی رو که نشناسی  میگی چیهَ

توپ رو که نگو صدا میزنی توپَ

بابا نوید رو صدا میزنی و میگی بابا بیا بیا

وقتی در رو میبندم و یا صدای چیزی قطع میشه دستای کوچولوت رو میاری بالا و میگی رَررر

طنین                نَ نین

هستی             اااا تی

هواپیما              هَ وا هو

توپ                  توپَ

کیه                  کیهَ

چیه                 چیهَ

رفت                 رَ

دالی                دا

نیست             نی

الو                  اوووو

بیا بیا              بِیا بِیا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طنین بلا می باشد