طنین طنین ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

طنین بلا

تولد تولد...

1392/1/30 1:15
نویسنده : مامان ندا
275 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

ماه فروردین ماه تولدهای خانواده ما هست البته باید بگم که از یکم تا 29 فروردین ماه کسانی به دنیا اومدن که همگی برای خانواده مهم هستن که اگه بخوام اسم همه رو ببرم دیگه زیادی لوس میشه ...هورا

16 فروردین  تولد دایی بهروز بود که  تو خیلی خیلی دوسش داری و چه نازها که براش نمیکنی.

17 فروردین تولد یکی از بهترین باباهای دنیاس یعنی احمد بابای خودم که عاشقانه دوسش دارم و میدونم که توهم خیلی دوسش داری.

و در اخر 28 فروردین تولد یکی یهدونه خواهرمه که بازهم برای من مثل یه دوست و همراه بوده از بچه گی تا به امروز و البته عاشق تو هست و تو هم عاشق اونی.

دیروز تولدش بود و ما برای اینکه تولد رو جور دیگه ای جشن رو تو پارک گرفتیم تا هم به شما خوش بگذره و بتونی بازی کنی هم به ما بزرگترها که یه هوایی هم خورده باشیم که جای همگی خالی بود خیلی خوش گذشت و تا ساعت 1 بامداد هم طول کشید که دیگه هم من و هم تو حسابی خسته بودیم و زودتر از بقیه اومدیم خونه تا بخوابیم. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پويا كوچولو
30 فروردین 92 6:00
سلام طنين جان
تولد دايي جون ،بابابزرگ و خاله جونت مبارك باشه
الهي همه سالم باشن و عمري باعزت و سلامت داشته باشن


مرسی پویا کوچولو.
نرگس مامان باران
31 فروردین 92 10:39
مبارکه تولد همگی
پیشاپیش 13 اردیبهشت تولد خودتم مبارک



مرسی نرگس جون تولد شما هم مبارک باشه عزیزم البته تا 31 اردیبهشت خیلی مونده اما بازم مبارک باشه.
هیراد و عمه لیلاش
1 اردیبهشت 92 18:19
عزیز دلم همیشه جشن و شادی
تولد همه عزیزانت مبارک
انشاالله همیشه کناز هم سلامت و خوش باشید
و درود بر خودت که مثل من اردیبهشتی هستی و تولدت هم پیشاپیش مبارک
راستی عزیزم به عروسک کوچولوم هم رای دادم

وای عمه لیلا جونم مرسی از این همه لطف تولد شما هم مبارک باشه ... پس حسابی اردیبهشتی داریم و البته همه گی خانم و مهربون. ممنون که رای دادی منم به هیراد گلم رای دادم و امیدوارم مثل همیشه اول بشه.
مامان روژینا
10 اردیبهشت 92 23:33
آسودگی از محن ندارد مادر. آسایش جان و تن ندارد مادر .دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش ورنه غم خویشتن ندارد مادر
روزت مبارک دوستم


سلام عزیزم روز شما هم مبارک .
سید محسن
16 اردیبهشت 92 12:32
باسلام وبلاگ خوبی دارید به وبلاگ من هم سری بزنید ممنون میشم


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طنین بلا می باشد