طنین طنین ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

طنین بلا

سال جدید طنین جدید

1392/1/22 1:16
نویسنده : مامان ندا
355 بازدید
اشتراک گذاری

عسل من ... خوشگل من... ناناز من...

این روزها خیلی با مزه شدی و کم کم داری یه دختر به تمام معنا میشی.

 تقریبا از صبح که پا میشی شروع به حرف زدن میکنی و جالب اینکه من تمام حرفات رو متوجه میشم و اگر بعض ها رو دوباره ازت سوال کنم با روش خودت بهم میفهمونی و البته بگم که خیلی از کلمات رو میگی خوشگلم.

اااااامممممو   حموم

بده                 بده

بده                  بگیر

بیریم                بریم

اب                     اب

به به                 به به

 

الللووووو            الو  

اایییینا                ایناهاش 

عزیزم بیشتر چیزهای دوروبر رو میشناسی تقریبا رنگ ها رو هم میدونی مثلا چند روز پیش گفتم برو شلوار صورتیت رو از اتاق بیار یکم نگاه کردی و بعد رفتی و اوردیش و شروع به دست زدن کردیتشویق . وقتی بازی میکنی و یهو من رو میبینی چنان میدویی میای بغلم میکنی و بوسم ماچمیکنی که دلم ضف میره و بعد دوباره به کار خودت میرسی و اگه من بهت بگم طنین بیا همدیگر رو بغل کنیم بغلبا سرعت خودت رو میرسونی... دختر با محبت منماچ

عزیزم تو داری روز به روز بزرگ میشی و جلوی چشمام قد میکشی و من هر روز هزار بار خدا رو شکر میکنم برای دادن گلی مثل تو که عطر و بوش تمام خونه رو پر کرده. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ترنم کوچولو
1 اردیبهشت 92 11:47
سلام طنین جونم

من ترنم هستم خوشحال میشم با منم دوست بشی

پیش منم بیا

راستی وبلاگت خیلی قشنگه ها




سلام خاله

مرسی که به ما سرزدی حتما با هم دوست میشیم عزیزم.




سجاد
4 اردیبهشت 92 22:47
به ما هم سر بزنین ...


حتماخوشحال میشم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طنین بلا می باشد