طنین طنین ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

طنین بلا

تولد تولد:))))

1391/12/15 16:04
نویسنده : مامان ندا
367 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز تولد خانم خانم ها بود بگذریم که تا تونست منو اذیت کرد. از همون دیشب که خوابید ( درست مثل پارسال ) نگذاشت که من بخوابم نمیدونم خواب میدی یا نه ولی همش غر غر میکرد تو خواب و در اخر هم ساعت 5.30 خوابآخصبح کلا بیدار شد و بماند که من بیچاره چه حالی داشتم اصلا نمیتونستم چشمام رو باز کنم اما بیدار شدم و با هر طرفندی بود ساعت 6 صبح شما رو خوابوندم ( درست زمانی که به دنیا اومده بودی) و بعد هم خودم خوابم نمیبرد و به یاد پارسال افتاده بودم متفکر 

 

امشب قرار هست که تولد که نههورا ... اما یه دور همی کوچولو داشته باشیم و مامان و بابای بابا نوید و عمو وحید به همراه شهروز و خاله پگاه میان اینجا و من از صبح مشغول خونه تمیز کردن بودم و بعد هم اشپزی ... وای که چقدر اتیش سوزوندی و منم نمیخواستم دعوات کنم روز تولدت اما واقعا دیگه صبرم تموم شد و زنگ زدن تا بابا نوید زودتر بیاد و من رو نجات بده ...

جای همگی خالی تولد خوبی شد و دور هم شاد بودیم و شما هم مجلس گردونی میکردی که چند تا از عکس هاش رو برات میزارم . عشقم امید وارم 120 گی رو جشن بگیری  


 

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب مراجعه شود...

طنین بلا در حال نا نای کردن

طنین به همراه مامانی و بابایی و البته هستی کوچولو


بلا چه به همراه خاله و دایی


عکس عمو وحید و خانواده محترم ( زن عمو ازاده و هستی در حال جیغ زدن


چون عمه نعیمه نتونست بیاد و عکسی ازش نداریم یه عکس با امیر حسین میذارم


این هستی با عینک!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان روژِینا
21 اسفند 91 23:04
واااااااااااااااااااااای خدا چه تیپی زده وروجک خیلی خیلی خوشگل شدی خالهههههههههههههههه بازم تفلدت مبارک الهی صدو بیست ساله بشی و منم زنده باشم بازم بهت تبریک بگم


خاله جون به تیپ روژینا که نمیرسم هر چقدر هم که بخوام تیپ بزنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طنین بلا می باشد