طنین طنین ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

طنین بلا

خونه جدید مبارک دخملکم!!!

1391/11/16 18:15
نویسنده : مامان ندا
254 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم... نازم ... دختر شیطون من...

دختر عزیزم ... ماشالله به شیطونی و بامزگیت ... وای که من نمیتونم به هیچ کاری برسم از بس که شما برام کار میتراشی. و از اونجایی که با اسباب بازیهات هم بیشتر از چند لحظه سرگرم نمیشی من مجبورم هر  بار یک سری از عروسکها و اسباب بازیهات رو بیارم تا برات تازگی داشته باشه .

امروز بعد از ظهر داشتم اتاقت رو مرتب میکردم و شما هم طبق معمول تو دست و پای بنده می لولیدی؛ تصمیم گرفتم برای چند لحظه هم که شده با یک وسیله جدید سرگرمت کنم . این چادر رو خاله مژده برات هدیه اورده ( مرسی خاله مژده  ) وقتی بازش کردم چنان ذوقی کردی که نگو ولی توش نمیرفتی و از بیرون با عروسکهای روش دالی بازی میکردی و من یکسری اسباب بازی ریختم توش که بری داخلش تا من چند تا عکس ازت بندازم تا ببینی چه وروجکی شدی.

و از اونجایی که شما خیلی زود از بازی خسته میشی و شروع به خرابکاری میکنی بعد از نیم ساعتی که با چادر سرگرم بودی و البته از اونجایی که هنوز نمیتونی راه بری و مسلط بایستی سعی میکردی از پنجره چادر بگیری تا بلند بشی و چادر رو برمیگردوندی و خوشت اومد از این کار و مدام انجام میدادی و ذوق میکردی.

درسته که شیطونیهات بعضی وقت ها اذیتم میکنه اما ... با تمام

وجودم دوستت دارم . 

 

 

 

 

 

اینجا دوربین رو دیدی و ... حمله 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مژده
16 بهمن 91 23:22
ای جانم قربون اون شکل و قیافت آخه بچه عزیزم قابل تو رو نداره این خونه کوچولو.


ممنون خاله نمیدونی چه کیفی میکنه وقتی میبینه . برق از چشماش میزنه بیرون ولی توش نمیره و عاشق عروسک های روش هست
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طنین بلا می باشد