طنین طنین ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

طنین بلا

عسلم 11 ماهه شد...

1391/10/17 19:34
نویسنده : مامان ندا
285 بازدید
اشتراک گذاری

 

  

 

سلام سلام .... صد تا سلام به همه وستایی که همسن من هستن و یا اونهایی که بزرگترن و یا کوچیکترن من 2 روزه که 10 ماه رو پر کردم و وارد 11 ماهگی شدم .

11 ماه هست که پیش مامان و بابایی هستم و زندگی اونهارو به قول خودشون زیبا و جذاب کردم بطوری که وقتی خوابم ، میان بیدارم میکنن و فشارم میدن و میگن وای دلمون واست تنگ شده و وقتی هم که من نمیخوام بخوابم به زور منو میبرن تا بخوابونن؟؟؟!!! این چجور محبت کردنه منکه نفهمیدم ولی منم دوسشون دارم  چون باهام بازی میکنن بهم غذا میدن و... 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مهرزاد جان
17 دی 91 20:08
11 ماهگیت مبارک خاله جون چشم به هم بزنی باید تولد یکسالگی تو بهت تبریک بگیم
ان شاله 120 ساله بشی


مرسی خاله جون
خواهر فرناز
19 دی 91 22:06
دوستای گلم سلام من (فرناز ) تومسابقه شرکت کردم اگه میشه به من رای بدین شاید این دفعه ما برنده بشم ببخشید زیاد وقتتون را نمیگیرم شماره عکس من 0012 دل من به دستان پر مهر شماست راستی بهم اطلاع بدین تا ازتون تشکر کنم یادتون نره ها وگر نه دلم میشکنه وغصه می خورم زمان رای گیری هم فقط و فقط روزچهارشنبه 20 و پنج شنبه 21 دی هست اینم آدرس http://ninimod.niniweblog.com/post57.ph
مامان روژینا
19 دی 91 22:49
دخملی خوشگل بلا 11 ماهگیت مبااااااااااااااااااااااااارررررررررررک
راستی دخمل منم 11 ماهشه ها
می گم ندا جون خوب زرنگیا مرتبا وبلاگت اپه من هر وقت میام می بینم اووووووووووووووووه چقدر مطلب از دست دادم و البته تا همه رو نخونمم نمی رم
بلا خانم و ببوووووووووووووووووووس


مرسی عزیزم و ممنون که به ما سر میزنی . نه بابا من هرچند وقت یه بار با یه عالمه مطلب میام و بعد میرم دنبال کارم تا فرصت بعدی روژینای نازو رو ببوس 11 ماهگی اون هم مبارک امیدوارم دوستای خوبی باشن برای هم
مامان ساجده
19 دی 91 23:00
مبارکت باشه عزیزم


مرسی خاله جون هنوز مونده تا به متین خان خان برسم.ببوسش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طنین بلا می باشد