طنین طنین ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

طنین بلا

فضولی نی نی بلاچه!

1391/9/25 19:01
نویسنده : مامان ندا
324 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه داری حسابی فضول میشیچشمک، با همه چیز کار داری چند شب پیش که داشتم وسایل شام رو اماده میکردم ظرف ترشی رو روی اپن گذاشتم و برای اوردن کاسه یک لحظه چرخیدم نمیدونم چطوری با دست ظرف رو برگردوندی وسط آشپزخونه و البته روی فرش نمیدونی چقدر عصبانی شدم ولی کاری بود که شده بود و فقط من مونده بودم که چطوری از بوی بد ترشی که توی خونه پخش شده بود خلاص بشم.متفکربه همه چیز کار داری از سی دی گرفته تا چاه و البته کشوها هم مستثنی نیستند. وقتی من دارم وبلاگت رو به روز میکنم شما هم مشغول خالی کردن کشوها هستی البته هر کدوم رو که بتونی فکر کنم باید کم کم دستگیره هارو باز کنم تا همه جا رو به هم نریختی و کار زیاد نکردی برای من.

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طنین بلا می باشد