طنین طنین ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

طنین بلا

طنین بلا...

1391/8/2 0:05
نویسنده : مامان ندا
541 بازدید
اشتراک گذاری

واقعا از اینکه اسمت رو طنین گذاشتم و اینکه اسم وبلاگت هم طنین بلا هست خیلی خوشحالم چون بهت میاد کاملا. 

چند روز پیش تو خیلی خوابت میومد ولی نمیخواستی بخوابی و میخواستی با بابا نوید بازی کنی ولی من بردمت تا بخوابونم و بعد از نیم ساعت بلاخره خوابیدی (بلاچه من)خوابو من اروم و بی صدا رفتم اشپزخانه ولی حس کردم یه صدایی از اتاق اومد و  وقتی بابایی اومد که ببینه تو خوابی یا نه با این صحنه روبرو شده بود و زد زیر خنده و من رو صدا کرد. من که کلی باهات کلنجار رفته بودم تا بخوابی هم خندم گرفته بود و هم حرصم در اومده بود.

شما بین تخت ما و تخت خودت گیر کرده بودی و میخندیدی( برعکس تمام بچه ها که گریه میکنننیشخند)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ساجده
2 آبان 91 13:51
ای شیطون ماشاالله بلا شدیا چجوری خودت از تخت اومدی پایین نگفتی خدای نکرده اوف میشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طنین بلا می باشد