طنین طنین ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

طنین بلا

چکاپ 22 ماهگی

1392/10/22 1:02
نویسنده : مامان ندا
216 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مربای من ... دختر زیبای من ....

هر روز بزرگ و بزرگتر میشی و عاقل و فهمیده تر بطوری که هرکسی تورو میبینه این رو متوجه میشه. عشق من برای چکاپ ایم ماه با مامانی علویه ( مامان من ) رفتیم  خدا رو شکر مثل همیشه همه چیز خوب بود و فقط تصمیم بر این شد که از موهبت شیر خوردن محرومت کنم اخه دخترکم وقتی که شیر باشه دلت نمیخواد غذا بخوری و برای همین هم زیاد وزن اضافه نمیکنی و امیدوارم که این جدایی به نفعت باشه .

این ماه وزنت به 11 کیلو 450 گرم شدی و قدت هم به 87 رسیده و البته باید بگم که تا دلت بخواد توی مطب داد و بیداد کردی نمیدونم چرا اونقدر بیخودی گریه کردی که خدا میدونه منم حسابی عصبانی کرده بودی اخه اصلا نمیگذاشتی دکترت درست معاینه ات کنه ولی کلا همه چیز خوب بود و همه راضی بودند . وقتی رفتیم دکتر هزاران بار خدا رو شکر کردم که من به جز زمانهای چکاپت دکتر دیگه ای نبردمت و امیدوارم همیشه سالم و برقرار باشی عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهره
28 دی 92 20:24
عزیزدلم خیــــــــــلی نازه وبلاگت
پانی تم
29 دی 92 22:13
( پانی تــــــــــم ) مجری طراحی جشن های کودک ، تلاش میکند تولد فرزند دلبند شما به بهترین و خاص ترین نحو ممکن با حداقل هزینه برگزار شود . خدمات ما شامل طراحی تم های تولد (فقط طراحی) و همچنین آماده سازی وسایل مورد نیاز جشن شما می باشد.(طراحی و آماده سازی) دیگر خدمات ما شامل ...ساخت کلیپ تولد - طراحی تقویم - طراحی انواع کارتهای جشن سیسمونی -شب یلدا - نوروز و ... است. راستی لباس های طرح تم تولد هم در سایت هست میتونید با کلیک بر روی هر عکس مدل لباسها یی که میخواین رو ببینید. همچنین امکان ارسال به کلیه نقاط ایران نیز فراهم میباشد. www.panitem.ir میتونید قیمتهای مارو با سایتهای مشابه مقایسه کنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طنین بلا می باشد