طنین طنین ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

طنین بلا

یک روز شلوغ پلوغ

1392/9/17 15:44
نویسنده : مامان ندا
218 بازدید
اشتراک گذاری

روز پنجشنبه 08.14

روزی بود که من و طنین جونم تولد باران جون دختر خاله نرگس دعوت بودیم ساعت 2 الی 4؛ همزمان تولد بردیا جون پسر خاله مهدیه دعوت بودیم برای نهار؛ بابایی توی بیمارستان بستری بود تا عمل کنه ساعت 11 الی 1 عمل طول میکشید ؛ و در اخر هم همه خانواده من برای نهار خونه خاله صغرا دعوت بودیم برای بازگشت سروش . حالا شما بگین من کدوم رو باید میرفتیم ؟؟ و از همه بدتر اینکه از صبح بارون و برف مدام میبارید و هوا به شدت سرد بود!!!!

من تصمیم گرفتم که برم خونه خاله مهدیه و بابا نوید بیاد دنبالمون و بریم بیمارستان و برگشتنی یکسری هم به خاله نرگس بزنم که حداقل به 3 جا برسم ، اما بابا نوید نتونست زود بیاد اخه خیلی ترافیک بود و بعد از بیمارستان هم کاری براش پیش اومد که نشد پیش خاله نرگس و باران جون بریم .

باران جونم تولدت مبارک باشه عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آیسو وآیسا
17 آذر 92 17:12
دخمل نازی دارین هزار ماشالله... با اجازتون لینکتون کردم ممنون میشم لینکمون کنید وبهمون سر بزنیدwww.aysuaysa.niniweblog.com
مامان ندا
پاسخ
مرسی عزیزم حتما بهتون سر میزنم .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طنین بلا می باشد