طنین طنین ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

طنین بلا

هم مهمونی و هم خرید

1392/7/4 19:04
نویسنده : مامان ندا
298 بازدید
اشتراک گذاری

روز 24 شهریور مامانی میخواست بره خونه دختر عموی خودش ( بهناز جون) وخیلی هم اصرار کرد که ما هم همراهش بریم من هم قبول کردم و با مامانی رفتیم ، دختر عموی مامانی 2 تا پسر ناز داشت که نیکان کلاس 2 دبستان بود و رادین هم 4 سالش بود و خیلی بامزه رفتار میکرد .خیلی به اسم فامیل توجه میکرد و از همه ما پرسید که اسم فامیلتون چیه و تعجب میکرد که چرا هر کدوم یه فامیل داریم و اونقدر شیطونی میکردین که نشد یه عکس خوب ازتون بندازم و فقط یکی دوتا عکس انداختم که به عنوان یادگاری میذارم برات عزیزم.خونه بهناز جون نزدیک جمهوری بود و من هم از فرصت استفاده کردم و به همراه صدف رفتیم تا برای عسلک خرید کنیم .

برای جوجه کوچولو یه دست بلوز و شلوار راحتی گرفتم به همراه لباس زیر و البته یک بلوز سبز و یک دست هم بلوز و شلوار برای بیرون گرفتم من از خریدم راضی بودم ولی هنوز باید خرید بکنم برای پاییز و زمستان امسال برای خانم کوچولوی نازم.

 

 

این خریدهای خانم خانما

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نرگس مامان باران
9 مهر 92 17:31
مبارک باشه عزیزم ایشالا همه رو به شادی بپوشی


مرسی نرگس جان
مامان روژینا
11 مهر 92 0:59
مبااااااااااااااااااااارکه چه خریدای قشنگی خوب از فرصت استفاده کردیا کلک


اره والا از بس وقت هیچ کارری ندارم باید از مهمونی ها هم استفاده بهینه بکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طنین بلا می باشد