طنین طنین ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه سن داره

طنین بلا

عسل مامان حرف میزنه

1392/5/27 20:19
نویسنده : مامان ندا
271 بازدید
اشتراک گذاری

طنین خوش صدای من...

قشنگترین صدایی که میتونه هر ادمی رو از خواب بیدار کنه صدای ناز و اروم کودش هست من اینو باور دارم

چون هر روز صبح با صدای قشنگ تو از خواب بیدار میشم و همیشه اولین کاری که میکنم اینه که صورت زیبات رو با اون موهای پریشون میبوسم تا سیر بشم اما متاسفانه سیری که نداره برعکس منو بیشتر تشنه میکنه که تو بغلم فشارت بدم و همیشه هم صدات درمیاد که اووووف

روزها که معمولا زود بیدار میشی و اولین حرفن اینه : مامانی مامانی  پاش پاش و یا بیا بیا واگر از من نامید بشی میری سراغ بابا نوید که اگر 10 بار هم بگه بله چشم تو چشمش باز میگش بابایایا بابایایا این مدل لوس کردنت برای بابایی هست. وای نمیدونی چه بامزه وقتی خوابت بیاد دستت رو میزنی رو شونت و میگی یایا ( لا لا) و یا وقتی که تشنت باشه لیوانت رو میگیری دستت و میری تو اشپخونه و مدام صدا میکنی مامانی اپ . وقتی چیزی رو میبینی که بشه ازش بالا رفت سریع میگی بایا( بالا) حتی میتونه اون شی یه لیوان دسته دار معمولی باشه !!!

اگر لبه جایی یکم از سطح زمین بالاتر باشه و بشه نشست سریع میشینی و همه رو هم دعوت میکنی حتی اگه عرض جایی که نشسته باشی 5 سانت باشه خودت رو به زور جا میدی و هرکس رو ببینی میگی بیش بیش ( بشین) 

باهم کارت بازی میکنیم ( کارت های اموزشی بَن بِن بُن) تقریبا میشه گفت اسم همه رو میدونی و میگی :

دوتر = دختر

پیتَر= پسر

اپست = اسب

گاپ = گاو

اوتور = شُتُر

آمَن = دامن

کت = کت

اوتا = اتاق

میچَخ میچَخ = بچرخ بچرخ و هر چیزی که دایره وار باشه

قاشو =قاشق

چَگای = چنگال

تُش = ترش

تا پوشکت رو میبینی میگی طنین و میزنی رو سینت یعنی من

اُب = خب

اوبی = خوبی

جوبار = جوراب

نَداچی = نقاشی ( مداد، کاغذ، و مجله هاو...)

اوپاد = افتاد

وقتی کسی چشماش بسته باشه میگه پَََََ = یعنی خوابه

وخیلی کلمات دیکه که الان ذهنم یاری نمیده ولی اوقدر بامزه حرف میزنی که هم من و بابانوید دلمون ضعف میکنه برات . 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طنین بلا می باشد