طنین طنین ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

طنین بلا

باز هم تولد

1392/11/29 17:35
نویسنده : مامان ندا
373 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم باور کن سر مامان خیلی شلوغ شده که نمیرسم حتی سیستم رو روشن کنم ،اخه خوشگلم داریم تغییر مکان میدیم و برای همین من مشغول کارهای خودم هستم تا بتونم قبل از تولد شما اسباب کشی کنم تا شاید بتونم برات تولد بگیرم .ولی بدون که مامان و بابا خیلی دوستت دارن.

روز 22 بهمن امسال عمه نعیمه ما رو دعوت کرده بود خونشون تا برای امیر حسین یه جشن تولد کوچولو بگیریم ، جای همگی خالی از دست شما ما وروجک ها همه منتظر پایان این مهمونی بودیم از بس که ادیت کردین شما و امیر حسین که انگار مسابقه دو گذاشته بودین و هستی وروجک هم که تازه راه میره همش تو دست و پای شماها بود و خلاصه که همه کلافه شده بودن ولی خدا رو شکر اتفاقی برای کسی پیش نیومد اینم چند تا عکس از شما وروجک ها.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طنین بلا می باشد